BLIV HURTIGERE, STÆRKERE, 
MERE FIT & SKADESFRI!
Med Complete Off-Season Program - et 16 ugers komplet program til talentfulde floorballspillere der ønske at være i deres livsform til sæsonstart!
STYRKE-, AGILITY-, MOVEMENT & CONDITIONING TRÆNING TIL FLOORBALL SPILLERE!
Hvis du er FLOORBALL-spiller (uanset position & niveau), som ønsker at blive hurtigere, stærkere & mere fit, er du det rette sted!
Hvad ville det betyde for dit spil & din udvikling, hvis du kunne sprinte hurtigere, vinde flere nærkampe og have mere energi i slutningen af kampen?
Hos floorballperformance.dk har vi specialiseret os i træning til floorballspillere, som vil præstere på højeste niveau og være stærkere, hurtigere, mere fit og skadesfri!

Styrketræning er uden tvivl overset men et vigtigt element i din udvikling som floorballspiller. Men det kan ikke stå alene, og skal kombineres med bevægelses, agility og konditionstræning for de mest optimale resultater!
Derfor har vi sammensat dette program: Complete Off-Season Program, så du kan præstere bedre på og uden for floorballbanen efter sommerpausen.

Med styrke-, konditions-, bevægelses-, og mobilitets-træning, får du et komplet 16 ugers program, som vil tage din performance til næste niveau! 

Programmet er online og der er selvfølgelig video guides med i programmet.
HVEM ER COMPLETE OFF-SEASON PROGRAM LAVET TIL?
PROGRAMMET ER TIL DIG:
  •  Som er 16-25 år (både drenge og piger)
  •  Som er villig på at træne hårdt og er seriøs med din træning
  •  Løbe hurtigere og vinde flere bolde
  •  Være mere eksplosiv
  •  Blive stærkere at vinde flere nærkamp
  •  Minimere risikoen for skader
  •  Være mere fit og have mere energi og overskud i slutningen af kampe
PROGRAMMET ER IKKE TIL DIG:
    •  Som ikke vil have resultater...
    •  Som ikke er seriøst med din træning...
    •  Som ikke vil træne hårdt...
    •  Som ikke vil styrketræne og lave konditions- og bevægelsestræning...
    •  Som ikke vil træne ud over klubbens træning...
    •  Som er ligeglad med at blive skadet...
    •  Som ikke vil være en bedre floorball...
    HER ER HVAD DU FÅR MED 
    COMPLETE OFF-SEASON PROGRAM
    STRUKTURERET Styrketræning
    16 ugers struktureret styrketræningsprogram specifikt designet til at gøre dig stærkere, hurtigere og mere eksplosiv, så du kan forbedre din præstation på banen med stærkere nærkampe, hurtigere vendinger og mere fart.
    OPTIMAL KONDITIONS TRÆNING
    Optimalt sammensat konditionstræning specifikt designet til at forbedre din præstation på floorball banen, give dig mere energi i hvert skift og forbedre din kondition i slutningen af kampene.
    AGILITY & MOVEMENT
    Fart i fødderne, øget mobilitet og bedre kropskontrol er en afgørende faktor sammen med øget styrke, for at du kan være en bedre floorballspiller.
    VIDEO GUIDES AF ALLE ØVELSER
    For at sikre at du laver hver enkelt øvelse præcist som de er tiltænkt, og for at du kan få det optimale udbytte af din træning, er der video guides af alle øvelser. 
    TRÆNINGS LOGBØGER
    Fremgang er en afgørende del for dine resultater, og derfor får du printervenlige træningslogbøger, som gøre det nemt at holde styr på din fremgang. Disse er guld værd og sikre at du præstere på højeste niveau træning efter træning.
    KOSTTILSKUDS PROTOKOLLER
    Mangler du lidt ekstra til dine træninger og kampe? Med disse videnskabelig kosttilskudsprotokoller sikre vi at du kan yde dit maksimale til både kamp og træning.
    Sunde & nemme opskrifter
    Nemme og sunde opskrifter, så du kan spise den mad der optimere din performance, og sikre at du restituere mellem hvert træningspas.
    Kostplaner
    Kostplaner med forskelligt kalorieindhold og kulhydrat fordeling med guide, så du nemt kan finde den plan, du behøver og justere den.
    Kosttilskudsplaner
    Kosttilskudsplaner baseret på den viden-skabelige litteratur, så du kan få de ekstra 5-10% før, under og efter træning og kamp.
    MØD DIN TRÆNER
    Jacob har de sidste mange år, efter selv at have spillet floorball på højeste niveau inkl. u-19 landshold og herrelandshold, arbejdet sammen med professionelle atleter på højeste niveau og hjulpet dem med bedre performance gennem kost og træning.

    Jacob ved at der er kæmpe forskel på at træne for performance optimering og muskelopbygning eller fedttab. Det er to vidt forskellige verdener, men mange har (desværre) svært ved at se forskel.

    Gennem flere år med meget uddannelse og en titel som træningsfysiolog efter  en kandidatgrad i idræt, og kurser som internationel anerkendte EXOS Performance Specialist, er Jacob en førerende specialist i performance optimerende træning.

    Se Jacobs imponerende CV herunder:
    • Cand. Scient Sports Science (Aalborg Universitet) (2018)
    •  BSc. Idræt (Aalborg Universitet) (2016)
    •  FC Barcelona Sports Nutrition Course (2019)
    •  EXOS Performance Specialist (2018)
    •  Neurological and Physical Typing Certification (2018)
    •  Nutritional Medicine Profiler (International College of Applied Nutrition & Strength) (2017) (2018)
    •  Metabolic Fitness – Functional Biochemistry (2017)
    •  YPSI Functional Sports Nutrition with Dr. Rob Rakowski (2017)
    • Irish Strength Institute Symposium (2017)
    •  Irish Strength Institute – Fat Loss Seminar (2017)
    •  Poliquin Performance Specialist Level 2 – PICP 2 (2016)
    •  Poliquin Performance Specialist Level 1 – PICP 1 (2016)
    •  Poliquin Biosignature Practitioner Level 1 (2016)
    •  Precision Nutrition Exercise & Sport Nutrition Level 1 (2015) (2017)
    •  Physique Elite Advanced Nutrition Specialist (2014)
    •  ISSA Certified Personal Trainer (2013)
    HVORFOR COMPLETE OFF-SEASON PROGRAM?
    Efter flere års erfaring & uddannelse med sportsoptimering kan vi give dig de løsninger, som virkelig har en betydning for dine resultater. Her er nogle af områderne, vi fokusere på for at give dig resultater - hurtigt!
    STYRKETRÆNING
    Mange tror fejldelagtigt at tung styrketræning, gør dig tung, stor og langsom. Dette kan ikke være længere fra sandheden. Vi ved, gennem flere årtiers forskning, at tung styrketræning gør dig stærkere, mere eksplosiv og hurtigere - så længe det er planlagt korrekt. Med optimal periodiseret og planlagt styrketræning, sikre vi at du ikke bare bliver stærkere, men også hurtigere og mere eksplosiv, samtidig med din risiko for skader minimeres.
    KONDITIONSTRÆNING
    Er du i form til at løbe langt og langsomt, eller er du i form til at løbe længe med konstante korte men hurtige ryk? Alt for mange floorballspillere tænker kun på at kunne løbe langt, og får aldrig planlagt deres konditionstræning optimalt. Som floorballspiller skal din aerobe base være god, men din evne til at restituere fra anaerobe sprints skal være mindst lige så god! Husk på at du kun er på banen i 60-90 sekunder ad gangen!
    BEVÆGELSESTRÆNING
    En ting er hvor stærk du er, og hvor god kondition du er i, men hvis du ikke kan overfører din styrke og kondition til banen, kan det være lige meget! Derfor inkorporere vi bevægelsestræning, som en del af vores opvarmning til den øvrige træning, da styrke og konditionsdelen stadig er enormt vigtig og afgørende.
    KOSTTILSKUDSPROTOKOLLER
    Med optimale kosttilskuds protokoller sikre vi at du kan præstere endnu bedre på banen, men også forbedre din restitution så du kan træne hårdere og blive endnu bedre.
    FOKUS PÅ DETALJERNE
    Er du typen der ikke overlader noget til tilfældighederne, er du klart det rette sted! Vi har taget højde for hver eneste detalje, og der er ikke et aspekt af vores programmer som ikke er tænkt over. Med det rette fokus og nøjagtighed sikre vi at du får det maksimale ud af din træning.
    EARLY BIRD EKSTRA BONUS!
    Køb programmet nu og få disse ekstra programmer med i prisen gratis (værdi 990 kr.). 
    KOMPLET KOSTVEJLEDNING (værdi 595 kr.)
    Er du i tvivl om hvor meget protein, fedt og kulhydrat du skal have for at kunne præstere optimalt på floorballbanen? Med denne pakke ved du lige præcis hvad, hvornår og hvor meget du skal spise for præstere optimalt uden at tage unødig fedt på.
    +
    KOMPLET AVANCERET MAVE & CORE PROGRAM
    (værdi 395 kr.)
    Er du træt af almindelig mavebøjninger som ikke giver resultater? Dette programmer træner både din mave og core, hvor vi sikre at din nye styrke kan bruges på banen.
    SPECIFIKT DESIGNET TIL FLOORBALL SPILLERE
    BLIV HURTIGERE, STÆRKERE & MERE FIT!
    Vores mål er at hjælpe så mange floorballspillere med at opnå bedre performance, og derfor har vi lavet dette unikke early-bird tilbud de hurtige og seriøse!
    NORMAL PRIS: 1.995 kr.
    EARLY BIRD PRIS: 1.295 kr.
    Du vil få øjeblikkelig adgang til programmet.
    Med dette program får du et 16 ugers træningsprogram som inkludere styrke-, cardio-, bevægelsestræning og meget mere, som alt er designet specifikt til floorballspillere.
    OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
    Hvor mange gange om ugen skal man træne?
    Træningsprogrammerne er designet til at give dig det maksimale udbytte, samtidig med der tages højde for din øvrige træning og hverdag. Mere træning er ikke bedre, bedre træning er bedre. Derfor indeholder vores træningsprogrammer 2-5 pas pr uge, men mange gange er det 1-2 træningspas pr uge, som der bliver plads til. Programmerne er designet således, at der nemt kan tages højde for dette, og du stadig får maksimale resultater!
    Kan programmet bruges midt under sæsonen?
    Programmet kan bruges året rundt, da vi har taget højde for den ugentlige træning + kampe. Derudover har vi tilføjet guides til programmet, hvor vi vejleder og guider dig til at justere din træning, så du får det optimale udbytte.
    Hvordan får jeg adgang til programmerne?
    Så snart du tilmelder dig får du øjeblikkelig adgang til din egen medlemsside. Her finder du alle programmer som er inkluderet. Du kan få adgang via din smartphone, tablet eller computer, så længe du har internet adgang. Så snart du er inde, kan du downloade programmer osv. i pdf format, så du let kan have dem med på mobilen eller printe dem ud.
    Jeg er ikke vant til styrketræning, vil programmet være noget for mig?
    Uden tvivl... desværre er styrketræning en manglende faktor hos mange sportsudøvere, men er heldigvis ved at finde sin vej ind i den daglige træning. Programmet er bygget op med de rette progressionen, så vi tager dig fra uøvet til øvet gennem programmet. Som nybegynder kan du sagtens starte på dette program. Fordelen er at du lære hver øvelse korrekt fra starten, og vi skal derfor ikke til at lære dig nye bevægelser.
    Jeg vil starte nu, skal jeg vente på noget?
    Dette er et online program, som gøre på min online platform, hvor du får et unikt login, og derfor kan få adgang til alt indholdet få sekunder efter du har tilmeldt dig. Du kan med andre ord starte med det samme!
    Hvad hvis programmet ikke virker for mig?
    Så er du ret speciel... programmet er designet så det tager dig i hånden, og tager dig gennem hvert niveau et skridt ad gangen. Hertil får du massevis af coaching og guides, som sikre at du opnår optimale resultater. 
    Hvor lang tid varer en træning?
    Hver styrketræning varer ca. 45-55 minutter plus ca. 10 minutters opvarming. Der er ingen grund til at din styrketræning skal varer længere, hvis du ønsker optimale resultater. Tværtimod. 
    Får man trænet hele kroppen?
    Programmet er bygget sådan op at hele din krop bliver trænet. Vi fokusere på mere eksplosive ben, en stærkere core og stærkere og mere fit overkrop!